Klantbeoordelingen

Mond-tot-mondreclame is de beste reclame! Daarom laten we graag onze klanten voor ons spreken.

De beoordelingen zijn geplaatst door onze klanten. Hierdoor krijgt u een beter beeld van onze dienstverlening en kunnen wij ons blijven verbeteren.

Gemiddelde beoordeling: ★★★★★

Anjauit Best

★★★★★

een jaar geleden

Heel tevreden over snelle respons, advies, en de uitvoering ervan. Computerproblemen? Tim bellen!

Bart Roossinkuit Best

★★★★★

een jaar geleden

Ik heb inmiddels voor de tweede gebruik gemaakt van de diensten van Tim. Ook nu is het probleem snel en vakkundig opgelost en met een passende oplossing. Communicatie is helder, prettig en zeer correct. Vijf sterren.

Ed Loomansuit BEST

★★★★★

een jaar geleden

Het was vandaag onze eerste ervaring met Best-IT. We zijn hierover zeer tevreden. Behoudens het probleem met de computer <--> printer -wat prima opgelost is- werden wij ook nog uitgebreid geïnformeerd over de vragen die wij hadden over het gebruik van tethering op onze mobiele telefoons en de risico\'s betreffende roaming.\r\nZeer goede en klantvriendelijke service!

Jack Brandsuit Best

★★★★★

een jaar geleden

Super volgens afspraak direct gemaakt\r\nBinnen drie werkdagen terug\r\nPrecies op tijd met ophalen en terugbrengen\r\nkan het iedereen aanbevelen\r\n

Hannekeuit Best

★★★★★

een jaar geleden

Snelle en prettige afhandeling!

Lucy Bendauit Best

★★★★★

een jaar geleden

Wij zijn heel erg tevreden met de verleende service en hoe het lastige probleem opgelost is.

J,Veraauit Oirschot

★★★★★

een jaar geleden

Op de schaal van 10 geef ik een 8 zeer beleefd en correct Tim bellen bij problemen met computer.

Jos Verdijkuit Eindhoven

★★★★★

een jaar geleden

Zeer goed, snelle reactie, goede service.\r\nZeker aan te bevelen bij computer problemen of reparatie en installatie

Jos van Litsenburguit Best

★★★★★

een jaar geleden

Een prima ervaring. Geen onzin. Betrouwbaar en professioneel. Een aanrader.

Henk van der Meijdenuit Best

★★★★★

een jaar geleden

Het is allemaal perfect verlopen en ik ben tevreden.

Leon van den Biggelaaruit Best

★★★★★

een jaar geleden

Prima en lekker snel opgelost!

Cor Suurhoffuit Best

★★★★★

een jaar geleden

Erg plezierig.

Jan van de Sandeuit Best

★★★★★

een jaar geleden

De ervaring van de service is geweldig. Na opgebeld te hebben was hij op de afgesproken tijd aanwezig. Nam de computer mede en bracht de computer na drie dagen weer terug en meteen ook alles gemaakt die afgesproken waren. Na de test om te zien of alles werkte vroeg hij het bedrag en ging weer.

Richard Hoogenboomuit Best

★★★★★

een jaar geleden

Afspraak is afspraak. Erg prettig. Duidelijke terugkoppeling van hetgeen gedaan is.

G.van Gijseluit Best

★★★★★

een jaar geleden

Zeer correcte afwikkeling van mijn computer reparatie.\r\n

Marjoleine Groenuit Best

★★★★★

een jaar geleden

Had mijn laptop laten vallen, heb direct gebeld en de volgende dag werd de laptop gehaald. Mocht er iets stuk zijn zou ik zo snel mogelijk gebeld worden. Anders zou de laptop na drie werkdagen worden gebracht. Gelukkig werd ik niet gebeld en is mijn laptop na drie dagen weer afgeleverd - snelle en accurate service met een duidelijke uitleg waarom mijn laptop niet meer werkte. Erg tevreden! Veel dank

bressersuit Middelbeers

★★★★★

een jaar geleden

prettig

J.Wijnenuit EINDHOVEN

★★★★★

een jaar geleden

PRIMA ,zeer vriendelijk en correct.

Juul IJzermansuit Best

★★★★

een jaar geleden

Zeer tevreden over de diensten. Duidelijke en heldere afspraken welke ook perfect nagekomen worden. Een aanrader voor iedereen die graag de lusten van de digitale wereld heeft maar niet de lasten.

Henk Ververuit Best

★★★★

een jaar geleden

Correct, deskundig en snel. Conflicten met IP-adressen snel verholpen en over diverse zaken nog goede uitleg gekregen. Aanbevelenswaardig!

Linda Meijeruit Best

★★★★★

een jaar geleden

Snelle service, goed bereikbaar

Henk Pruijsenuit Best

★★★★★

een jaar geleden

Problemen zijn besproken, en de aanpak was doelgericht en efficient. Een probleem ter plaatse opgelost, de andere bij bestit omdat dit praktischer was. Duidelijke afspraken en het resultaat was goed. Als je er zelf niet snel uitkomt: gewoon bestit bellen!

Irmauit Best

★★★★★

een jaar geleden

Super goed geholpen!\r\nSnelle, keurige en deskundige service.\r\nEcht een aanrader!

eddy hermusuit Moergestel

★★★★★

een jaar geleden

goed mijn computer doet het weer goed bedankt eddy

W.J. Jansenuit Best

★★★★★

een jaar geleden

Over de service en snelheid niets te klagen. Uw advertentie vind ik ronduit misleidend. U verstaat kennelijk iets anders onder "no cure no pay" als ik. Toen U mijn laptop ophaalde werd er met geen woord gerept over onderzoekskosten als er geen reparatie zou worden uitgevoerd. Hiermee werd ik pas geconfronteerd op het moment dat ik mijn laptop terug kreeg. Ik heb de rekening inmiddels (onder protest) betaald.Ht moge duidelijk zijn dat mijn "mond op mondreclame"niet erg positief zal zijn. Reactie van Bestitdiensten: Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden was over de service, maar jammer om te horen dat u onze advertentie "misleidend" vindt. No cure, no pay betekent dat als wij geen oplossing voor uw probleem kunnen bieden, u niet hoeft te betalen. In uw geval was er wel een oplossing voor het probleem, maar heeft u ervoor gekozen om de reparatie niet te laten uitvoeren. Dit trachten wij ook duidelijk te communiceren op de website doordat wij hier een aparte pagina "garanties" aan hebben gewijd. Ook vinden wij het jammer dat u ons via een klantbeoordeling op de hoogte stelt van uw "klacht". Bij het terugbrengen heeft u dit namelijk niet laten weten. Kortom, wij vinden het spijtig dat u zich misleidt voelt door een verschil in interpretatie van No cure, no pay. Wij zullen bekijken hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren.

Marianneuit Eindhoven

★★★★★

een jaar geleden

Snelle service, fijn dat ophalen en brengen, niet duur.

Hempeniusuit Best

★★

een jaar geleden

Het mankement is prima opgelost. Echter, wij hadden vooraf gevraagd ervoor te zorgen dat ALLE INFO die op de laptop stond, bewaard zou blijven en er weer op zou staan zoals voor de reparatie.. Zelf zijn we niet zo bedreven dat wij dat weer \"ergens\" terug kunnen vinden. Heeeeeel veel was verdwenen na de reparatie cq veranderd, zodat onze zoon (zo'n beetje onze netwerkbeheerder!) een dag nodig had om alles weer bij het oude te krijgen. Erg tevreden zijn we dus helaas niet. Reactie van Bestitdiensten: Het was noodzakelijk bij deze laptop om Windows opnieuw te installeren. Er is eerst een back-up gemaakt van de gegevens die na de herinstallatie weer keurig terug is gezet. De elementaire software is genstalleerd zoals een virusscanner en de instellingen van het draadloos netwerk. De dag na het terugbrengen zijn we zelfs, geheel kosteloos, nog een keer terug geweest om de favorieten terug te zetten. Bij een herinstallatie worden alle programma's verwijderd en is de klant zelf verantwoordelijk voor het in richten van de computer zoals hij/zij dat prettig vind. Er kan immers geen back-up worden gemaakt van programma's. Er kan ook gekozen worden om dit te laten doen, maar dat gaat vaak erg veel tijd kosten en dit kan onmogelijk vallen onder de vaste prijs. Dit wordt ook nadrukkelijk door ons verteld om verkeerde verwachtingen te voorkomen. Dat dit veel tijd kost heeft uw zoon ook ervaren. Naar onze mening hebben wij erg ons best gedaan om een goed resultaat af te leveren. Wij vinden het dan ook erg jammer dat u onze dienst zo negatief ervaren heeft.