Pers en media

Er wordt regelmatig aandacht aan ons geschonken in de media.

Hier zijn we trots op en daarom willen wij dit graag met u delen. Hieronder vindt u de artikelen die over ons geschreven zijn.

Groeiend Best

Tim Willems ziet een belangrijke markt voor zijn bedrijf Bestitdiensten. “Ik wil op een professionele manier particulieren en MKB-bedrijven in Best en omgeving helpen met hun ICT-voorzieningen. Daarbij moet gedacht worden aan het oplossen van computerproblemen, advies geven, eventueel het leveren van nieuwe apparatuur en software en het beheren van de gehele ICT-voorziening binnen het MKB bedrijf (Systeembeheer).”Tim Willems (24) is al enkele jaren als ondernemer actief. Onlangs studeerde hij af aan de Hbo-opleiding systeembeheer in Utrecht. “Ik ben al vier jaar actief met mijn bedrijf Bestmedia. Ik maak websites voor MKB-bedrijven. Vanuit die professie en door onderzoek heb ik ervaren dat er grote behoefte is bij particulieren en bedrijven aan goede ondersteuning voor alles wat met ICT te maken heeft. Nu mijn studie systeembeheer is afgerond, heb ik het meteen goed aangepakt. Ik heb een auto aangeschaft, die laten bestickeren, apparatuur gekocht en een groot aantal flyers laten verspreiden.”

Vast tarief

“Particulieren gaan niet gemakkelijk hun computer of laptop naar een winkel brengen”, weet Tim Willems. “Die drempel is hoog. Particulieren weten vaak niet hoe lang het duurt en wat de kosten zijn. Ik werk voor een vast tarief van 55 euro en bereken geen voorrij- of onderzoekskosten. Bovendien ga ik zelf bij de mensen langs. Ze zien dan met wie ze te maken hebben. Zo hoop ik een vertrouwensrelatie op te bouwen met mijn klanten. Ik analyseer het probleem van computer, laptop of netwerk. Binnen drie werkdagen zijn de problemen opgelost voor die vaste prijs van 55 euro. Voor nieuwe onderdelen moet uiteraard wel worden bijbetaald. Als ik de computer weer terugbreng installeer ik hem weer. Het is zelfs mogelijk om op zaterdag een afspraak met mij te maken.”

De klant staat voorop

“Goede service is meer dan het oplossen van het computer of laptop probleem. Het gaat niet alleen om het goed functioneren van computer, software of netwerk, maar om de gehele ervaring van het eerste telefoongesprek tot en met het terugbrengen en installeren. De klant en zijn eisen en wensen moeten voorop staan en dat is bij mij ook het geval. Dat zijn essentiële zaken.”