Pers en media

Er wordt regelmatig aandacht aan ons geschonken in de media.

Hier zijn we trots op en daarom willen wij dit graag met u delen. Hieronder vindt u de artikelen die over ons geschreven zijn.

Groeiend Best

Tim Willems is eigenaar van Bestitdiensten, een bedrijf wat hij een jaar geleden startte. Bestitdiensten is de betaalbare computerhulp aan huis voor Best en omgeving. De zekerheden zijn: Ophalen, terugbrengen en aansluiten van de computer. Reparatie binnen drie werkdagen, ook op zaterdag. Alles voor de vaste prijs van € 55,-.

Gat in de markt

Gat in de marktBestitdiensten voorziet in een gat in de markt. “Als particulieren een probleem met hun computer hebben, laten ze soms een familielid of een bekende, die zegt verstand van computers te hebben, ernaar kijken. Vaak zijn dit amateurtechnici die de problemen niet altijd kunnen oplossen. Een andere optie is om de computer naar een gespecialiseerd bedrijf te brengen. Meestal zijn dit grote reparatiebedrijven, die niet met vaste tarieven werken en waar altijd onderzoekskosten en andere onnodige kosten berekend worden. Bovendien moet je dikwijls lang wachten voordat de computer gerepareerd is. Als klant heb je geen duidelijk overzicht. Dat is met Bestitdiensten wel anders,” aldus Tim Willems.

Particulieren en bedrijven Bestitdiensten is de betaalbare computerhulp aan huis voor Best en omgeving. De zekerheden zijn: Ophalen, terugbrengen en aansluiten van de computer. Reparatie binnen drie werkdagen, ook op zaterdag. Alles voor de vaste prijs van € 55,-. Door het toenemen van de mogelijkheden op ICT-gebied stijgt niet alleen bij bedrijven, maar ook bij particulieren de complexiteit van computers en alles wat er bij komt kijken. Denk hierbij aan draadloze routers, netwerkprinters, tablets etc. Alles moet op elkaar zijn afgestemd om het optimaal te laten werken. “Hierdoor ontstaan vaak problemen”, zegt Tim Willems. “Door Bestitdiensten in te roepen, wordt alles perfect en in een korte tijd geïnstalleerd. Het voorkomt veel ergernis.

Bestitdiensten staat niet alleen klaar voor particulieren maar ook voor zakelijke klanten. Zo heeft het midden- en kleinbedrijf de mogelijkheid om de gehele ICT-voorziening te laten beheren. “In de eerste paar maanden waren mijn klanten vooral particulieren, maar ik krijg ook steeds meer bedrijven als opdrachtgever. In het laatste geval gaat het dan om systeembeheer, advies of cloud computing.”

De klant is koning

Als bedrijven iets kunnen verkopen, dan wordt de klant als koning behandeld. Maar als de klant problemen heeft met zijn aankoop, dan is de behandeling vaak heel anders. Dan is de klant gewoon een nummer. Aan klantvriendelijkheid kan nog veel gedaan worden in Nederland, volgens Tim Willems. “Als je hier iets gerepareerd wilt hebben, wordt je vaak slecht behandeld. Dat is een van de dingen die ik zelf erg vervelend vind. Voordat ik met Bestitdiensten startte heb ik goed nagedacht over de kracht van mijn bedrijf. Dingen waar ik zelf vaak tegen aan loop, heb ik dan ook vermeden. Service, korte lijnen, snelle reparatie, duidelijke informatie en een vaste prijs van € 55,- zijn de speerpunten van mijn bedrijf.”