Vraag en antwoord

Vraag en antwoord.

Hier vind u de meest voorkomende vragen die gesteld zijn door particulieren als zakelijke klanten.

stel een vraag

Particulier

Hoe gaat een afspraak in zijn werk?

U kunt een afspraak met ons maken door ons te bellen of online het formulier in te vullen. We plannen dan samen met u een afspraak in.

Wat gebeurt er als de computer niet gemaakt kan worden?

Kunnen wij u computerprobleem niet oplossen dan betaalt u helemaal niets. No cure, no pay. Kunnen wij het probleem wel verhelpen, maar u kiest ervoor om dit niet te doen? Dan betaalt u een vergoeding van 30 euro.

Hoeveel kost computer reparatie bij jullie?

Voor een computer reparatie hanteren wij een vaste prijs van 55 euro. Als particulier betaalt u dus niet per uur en ook geen administratie- en voorrijkosten. De vaste prijs van 55 euro is vanzelfsprekend exclusief eventuele extra kosten zoals bijvoorbeeld onderdelen.

Doen jullie alleen software of ook hardware reparaties?

Wij zijn in staat om u te helpen met zowel uw software als hardware computerproblemen.

Worden eventuele extra kosten eerst met mij overlegd?

Eventuele extra kosten worden altijd overlegd. We bellen u dan om de extra kosten door te geven en te overleggen.

Krijg ik garantie op de geleverde diensten?

Wij geven twee weken garantie op de geleverde diensten. Mocht het zo zijn dat na de levering van een dienst het probleem zich opnieuw voordoet, dan vragen we u of u ons daar meteen over kan informeren zodat wij dit alsnog kunnen herstellen.

Waarvoor kan Bestitdiensten ingeschakeld worden?

Wij bieden diensten voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Op de pagina particulier en zakelijk kunt u onze diensten bekijken en zien waar we u mee kunnen helpen.

Wat gebeurt er met de gegevens die op mijn computer staan?

Wij blijven uit de buurt van uw gegevens en brengen geen enkele wijzigingen hierop aan. Mocht er door werkzaamheden de kans bestaan dat gegevens verloren gaan, dan wordt er altijd eerst een back-up gemaakt zodat deze veilig gesteld zijn.

Wat houden jullie garanties precies in?

Onze garanties zijn geen loze beloftes, maar kei harde garanties zodat u precies weet waar u aan toe bent. Computerhulp op afstand en aan huis. Binnen drie werkdagen. No cure, no pay. Vaste prijzen, Ook op zaterdag en Alles in overleg. Kijk op de pagina garanties voor meer informatie.

Zijn er ook diensten die jullie niet leveren?

Op dit moment leveren we de diensten die te zien zijn op de pagina's particulier en zakelijk.

Hoelang duurt het voordat ik mijn computer terug heb?

Als wij uw computer meenemen voor bijvoorbeeld een computer reparatie dan heeft u binnen drie werkdagen uw computer weer terug.

Hoe wordt er met privacy omgegaan?

Uw persoonlijke gegevens worden vertrouwelijk behandeld en worden niet ingezien door onze medewerkers. Uw gegevens worden tevens niet voor andere doeleinden gebruikt en ook niet aan derden beschikbaar gesteld.

Kan ik mijn computer ook ophalen of brengen?

Zelf ophalen en brengen is momenteel geen mogelijkheid. Bij een computer reparatie wordt uw computer door ons opgehaald en weer teruggebracht.

Kan ik de status van mijn reparatie inzien?

Nee, op dit moment is dit niet mogelijk. Mocht u geÔnteresseerd zijn in de status van uw reparatie dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

Wordt mijn computer opgehaald?

Bij een computer reparatie wordt uw computer opgehaald, teruggebracht en weer aangesloten.

Wordt mijn computer teruggebracht?

Bij een computer reparatie wordt uw computer opgehaald, teruggebracht en weer aangesloten.

Kunnen jullie de computer ook op een ander adres ophalen of terugbrengen?

Ja, dit is mogelijk. U kunt dit aangeven als u met ons een afspraak maakt.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

U kunt contant of via een overboeking het verschuldigde bedrag betalen.

Wat moet ik doen als het probleem niet verholpen is?

Als het probleem niet verholpen is, dan vragen we u meteen contact met ons op te nemen zodat wij dit alsnog kunnen oplossen.

Hoe gaat hulp op afstand in zijn werk?

Als u een afspraak met ons maakt zullen wij u vragen om op deze link te klikken. Er wordt dan software gedownload die ons in staat stelt om verbinding te maken met uw computer. Vervolgens kunnen wij op afstand uw computerprobleem oplossen.

Wat zijn jullie openingstijden?

Wij zijn op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur bereikbaar. Op zaterdag en zondag zijn wij gesloten.

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

U kunt telefonisch contact met ons opnemen via het telefoonnummer: 06 317 643 48. U kunt een e-mail sturen via het contactformulier. U kunt een afspraak met ons maken via het afspraakformulier. Of u kunt met ons chatten.

Waar vind ik jullie algemene voorwaarden?

Onze algemene voorwaarden zijn hier te vinden.

Waar vind ik jullie privacy policy?

Onze privacy policy is hier te vinden.

Hoeveel kost computerhulp op afstand bij jullie?

We hanteren voor computerhulp op afstand een tarief van 12,50 euro per kwartier. Voor sommige werkzaamheden weten we uit ervaring hoeveel tijd dit kost en hiervoor hanteren we dan ook een vaste prijs. Als dit het geval is geven we dit vooraf aan. Een voorbeeld hiervan is het opschonen van de computer of het verwijderen van virussen. Op de pagina computerhulp op afstand vindt u meer voorbeelden onderaan de pagina.

Hoeveel kost computerhulp aan huis bij jullie?

We hanteren voor deze dienst een tarief van 35,00 euro voor het eerste half uur en daarna 12,50 euro per kwartier.